2017(e)ko martxoaren 17(a), ostirala

Osasunari hiztegia

OSASUNARI BURUZKO HIZTEGIA

Gorpultzaldi eskasa= mal cuerpo
Hotzikara= escalofrio
Hotzeria=catarro ,resfriado
Sukarra= fiebre
Doministikua= estornnudo
Zorabioa= mareo
Eztula= tos
Bihotzerrea= ardor de estómago
Botaka egin= vomitar 
Beherakoa= diarrea
Burutik beherako:
Idorreria= estreñimiento
Birikak= pulmones
Hestea= intestino 
Gibela= hígado
Giltzurruna= riñón
Sabela= tripa
Emaitzak= resultados
Tripako mina= dolor de tripa

-Atzo sukarra nuen
- Lehenengo orduan tripako mina izan dut
- Klasean hortzikarak eman dizkio
- Aurkezpena egiten zuen bitartean, eztulka hasi zen


ATZIZKIDUN HITZAK
ka= txaloka- Txaloka atera ziren telebistatik
gile= langile- Andrea langilea da
tasun= gaixotasun- Nire amak gaixotasun arina dauka
ari= botikari- Nire aita botikaria da
tzaile= saltzaile- Ni saltzailea naiz
ko/tako= beherako- Atzo beherakoak  jota esnatu egin nintzen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina