2017(e)ko martxoaren 17(a), ostirala

OSASUNARI BURUZKO HIZTEGIA:
-Bihotzerrea: ardor de estómago.
-Botaka egin: vomitar.
-Beherakoa: diarrea.
-Idorreria: estreñimiendo.
-Gorputzaldi eskasa: mal cuerpo.
-Hotzikara: escalofrío.
-Sukarra: fiebre.
-Doministikua: estornudo.
-Zorabioa: mareo.
-Eztula: tos.
-Bihotza: corazón.
-Birikak: pulmones.
-Hestea: intestino.
-Gibela: tripa.
-Eztarria: garganta.
-Burua: cabeza.
-Urdaila: estómago.

-Gaur goizean jaiki naizenean, beherakoa neukan.
-Atzo gorputzaldi eskasarekin egon nintzen arratsalde osoan.
-Etxeko lanak egiten ditudan bakoitzean, zorabioak ematen dizkidate.
-Gaur klasetik kanpo joan naiz sukarra nuelako.

ATZIZKIAK:
-ka: doministikuka, txaloka, bultzaka.
Kontzertua bukatu eta gero, jendea txaloka hasi da.
-gile: sendagile, langile.
Lan ona daukat oso langilea naizelako.
-tasun: gaixotasun.
Gaixotasun bat daukadanean medikuarengana joaten naiz.
-ari: bertsolari, zapatari.
Zapatilak apurtuta dauzkat, horregatik zapatariarengana joango naiz.
-tzaile: saltzaile, itzultzaile.
Museoko mutil hori itzultzailea da.
-ko/tako: beherako.
Etxean geratu naiz, beherakoak jota nagoelako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina