2015(e)ko martxoaren 29(a), igandea

HIRU TXERRIKUMEAK


1. txerrikumea:-Kaixo, hiru txerrikumeak gara. -   (Julen) 
2.txerrikumea:-Guk bakarrik bizi nahi dugu.  - (Jesús)
3.txerrikumea-Basora joan nahi dugu gure etxeak egitera.   - (Maider)
1. txerrikumea -Ni txikiena naiz eta oso alferra naiz, orduan lastozko etxea egin nahi dut.  (lanean ari da) (Julen)
1. txerrikumea -Bukatu egin dut, ze polita geratu den!  - (Julen)
Otsoa:-Kaixo, ni otsoa naiz.   (Leire)
Otsoa:-Mmnnnn  Goseak nago! !!!!  (Leire)
Otsoa:-Hiru txerriek jan egin nahi ditut. (Leire)
Otsoa:-Banoa lehenengoa jatera! Ireki atea!!!!   (Leire)
1. txerrikumea: -Ez, ez dizut atea ireki  nahi  (Julen)
Otsoa:-Ireki oraintxe bertan,bestela putz egingo dut eta etxea botako dut!!!   (Leire)
Otsoa:-Pffffffffffffffff   (Leire)
(etxea erori egin da)
1. txerrikumea: -Ez mesedez ez sartu!     (Julen)
1. txerrikumea: -Aaaaaaaaa!!! Nire anaiaren etxera joango naiz.Anaia, lagunduuuuu!   - (Julen)
Otsoa:-Kaka zaharra! Alde egin du.     (Leire)
2.txerrikumea:-Kaixo, ni txerrikume ertaina naiz eta egurrezko etxetxoa egin nahi dut.   (Jesús)
2.txerrikumea:-Bukatu egin dut, ze polita geratu den (Jesús)Otsoa dator!!!!
Otsoa:-2. Txerrikumea jango dut. Ez du alde egingo!!!!!! (haserre) (Leire)
Otsoa:-Ireki atea!  (Leire)
2.txerrikumea:--Ez dizut irekiko  (Jesús)
Otsoa:-Irekitzen ez baduzu, Putz egingo dut eta etxea botako dut   otsoa (Leire)
2.txerrikumea:--Ez dizut irekiko (Jesús)
Otsoa:-Orduan ikusiko duzu Pffffffffffffffffff     (Leire)
(etxea erori egin da)
2.txerrikumea:-Aaaaaaaa!!!! ez mesedez ez!!!!  Banoa anaiaren etxera!! (Jesús)
3.txerrikumea -Kaixo, ni handiena naiz eta adreiluzko etxetxoa egingo dut.   (Maider)
3.txerrikumea -Bukatu egin dut, ze polita geratu den!    (Maider)
Otsoa:-Azkeneko etxearekin probatuko dut     (Leire)
Otsoa:-Ireki atea!!     (Leire)
3.txerrikumea -Ez ez dizut irekiko.     -Leire)
Otsoa:--Orduan putz egingo dut.    -otsoa (Leire)
Otsoa:--Pfffffffffffffffffff       (Leire)
Otsoa:--Ezin dut!!!!!!           (Leire)
Otsoa:--Pfffffffffffffffffff       (Leire)
Otsoa:--Ezin dut!!!!!!           (Leire)

Otsoa:--Teilatura igoko naiz eta tximiniatik sartuko naiz.   -otsoa (Leire)
3.txerrikumea - Lapiko handi bat prestatuko dut otsoa erre egiteko.   (Maider)
Otsoa: Teilatura iritsi naiz.Orain tximiniatik sartuko naiz eta txerrikumeak jango ditut.
(Tximiniatik sartuko da)
Otsoa:-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Buztana erre egin zait (Leire)

3. txerrikumea:-Lasai, ez da gehiago etorriko       (Maider)
TXERRIKUMEAK, TXERRIKUMEAK, TXERRIKUMEAK GARA GU
TA EGITEN DUGU, TA EGITEN DUGU, KURRIN, KURRIN, KURRIN, KURRIN.

1 iruzkin:

  1. Kaixo!!!
    Zer moduz doaz oporrak?
    Gidoia zuzenduta daukazue.Bakarrik abestia ;) falta zitzaizuen...

    Laster arte

    Julia

    ErantzunEzabatu