2015(e)ko martxoaren 26(a), osteguna


EDURNEZURI ETA ZAZPI IPOTXAK
Edurnezuri: Kaixo ni Edurnezuri naiz eta gaztelu batean bizi naiz.Nire ilea ikatza bezain beltza da.Nire ama hil egin da.

GAZTELUAN

Sorgina: Ni erregina berria naiz.Edurnezuri nire alaba-ordea da.Ni oso polita naiz.

Ispilutxo ,Ispilutxo nor da emakumerik politena?

Ispilu: Zu ez zara, erregina, Edurnezuri da.

Sorgina: Edurnezuri  hil behar  dut, ni ederrena izateko.

Ehiztari, zatoz hona!

Ehiztari: Zer nahi duzu?

Sorgina:Edurnezuri hil behar duzu, zuk aurkitu eta hil behar duzu.

BASOAN

Edurnezuri: Basora joan  nahi dut loreak hartzera.

Ehiztari:Edurnezuri erreginak esan dit zu hiltzeko

Edurnezuri:Zergatik?

Ehiztari:Zu politena zarelako eta erreginak hori izan nahi du.Zoaz beste leku batera eta nik gezur bat esango diot.

Edurnezuri:Eskerrik asko!

Ehiztari:Etxe honetan seguro geratuko zara.

ETXEAN

Edurnezuri:Zer txikiak diren gauzak!Logela asko daude!Banoa lo egitera.

Ipotxak:Aijo,aijo banoa etxera aijo,aijo…

Zer emakume polita!Ze egiten ari zara hemen?

Edurnezuri:Ezkututa nago.Ni garbitu eta zainduko dut zuen etxea eta zuek ni hemen bizitzen utziko didazue.

Ipotxak:Ondo,baina guk lanera Joan behar dugu.

GAZTELUAN

Sorgina: Ispilutxo ,Ispilutxo nor da emakumerik politena orain?

Ispulu: Zu ez zara, erregina, Edurnezuri da.

Sorgina:Ez da posible Edurnezuri hilda dago.

Ispilu:Ez!!!! ehiztariak gezur bat esan dit Edurnezuri basoko etxe batean bizi da.

Sorgina:Edurnezuri hil behar dut.Sagar bat pozoinduko dut eta Edurnezuri emango diot, berak hartuko du eta hil egingo da.

 SORGINA BASORA DOA

Sorgina:Kaizo Edurnezuri!

Edurnezuri: Kaixo zer nahi duzu?

Sorgina:Ezer ez.Paseoan nabil.Sagar bat nahi duzu?

Edurnezuri:Bai eskerrik asko,Itxura oso ona dauka.

Sorgina:Hartu,hartu…

Edurnezuri:Ummm ze ona!baina…(Edurnezuri erori egin da)

Sorgina:Hil egin da!!Orain ederrena naiz!!

Ipotxak: Aijo,aijo banoa etxera aijo,aijo…

Zer gertatu zaio Edurnezuriri?Hilda dago.(Negarrez)

Pena handia ematen dit(Negarrez)

BASOAN

Printzea:Zer gertatu da?Ze emakume polita!

Ipotxak:Sorginak sagar bat eman dio eta hilda dago.

Printzea:Oso polita da.Muxu bat emango diot.

Edurzuri:Non nago?Nor zara zu?

Printzea:Printzea naiz,ezkondu nahi duzu nerekin?

Edurnezuri: Bai,noski!

Printzea:Goazen gatelura!

Ipotxak:Agur Edurnezuri!!

Edurnezuri:Eskerrik asko Ipotxak!!Ni ez naiz zuetaz ahaztuko!

GAZTELUAN

Sorgina: Ispilutxo ,Ispilutxo nor da emakumerik politena?

Ispilu: Zu ez zara, erregina, Edurnezuri da.

Sorgina:Ez,ez eta ez!Edurnezuri hil egin da!!

Ispilu:Printzearen gazteluan dago eta printzearekin ezkonduko da.

Sorgina: Ez da posible!!

ETA HALA BAZAN EDO EZ BAZAN SAR DADILA, KALABAZAN ETA ATERA DADILA IRUÑAKO PLAZAN.





1 iruzkin:

  1. Kaixo!!!!!
    Oso lan ona egin duzue eta gutxi kostatu zait zuzentzea.
    Laster arte

    Julia.

    ErantzunEzabatu