2017(e)ko otsailaren 7(a), asteartea

DENBORAZKO ESALDIAK:
1-. irakaslea atratzen da; jolasen hasten dira haurrak.
2.- Berandu da; taxia hartzen dut.
3.- Norbait agertzen da; zaunka egiten du zakurrak.
4.- Ehiztariak joan dira; agertu dira txoriak
5.- Bilbora joaten naiz; Begoñarekin bazkaltzen dut.
6.- Nagusia agertu zen; lanean hasi ziren denak
7.- Italiara jan ziren ; nazkatu arte jan zituzten makarroiak
8.- Gaztea nintzen; gehiegi errtzen nuen.
9.-Parisa joan ginen ; museo asko ikusi genituen
10.- Sartu ginen ; bazkaltzen ari ziren
11.- Ez du gogorik; ez du ezer jaten
12.- Nahi du; ederki egiten ditu gauzak.
13.- Zerbait erosten du; txekez ordaintzen du.
14.- Dirua behar du; aitonari eskatzen dio.
15.- Hotza egiten du; kafesne beroa hartzen dut.
16.- Beroa egiten du; ur freskoa edaten dut.
17.- Haurrek alde egiten dute; lasaigo mintzatuko gara
18.- Dendak irekitzen dutuzte; erosiko dugu alkandora.

1-. irakaslea atratzen denean jolasen hasten dira haurrak.
2.- Berandu denean taxia hartzen dut.
3.- Norbait agertzen denean zaunka egiten du zakurrak.
4.- Ehiztariak joan direnean agertu dira txoriak
5.- Bilbora joaten naizenean Begoñarekin bazkaltzen dut.
6.- Nagusia agertu zenean lanean hasi ziren denak
7.- Italiara jan zirenean nazkatu arte jan zituzten makarroiak
8.- Gaztea nintzenean gehiegi errtzen nuen.
9.-Parisa joan ginenean museo asko ikusi genituen
10.- Sartu ginenean bazkaltzen ari ziren
11.- Ez duenenan gogorik ez du ezer jaten
12.- Nahi duenean ederki egiten ditu gauzak.
13.- Zerbait erosten duenean txekez ordaintzen du.
14.- Dirua behar duenean aitonari eskatzen dio.
15.- Hotza egiten duenean kafesne beroa hartzen dut.
16.- Beroa egiten duenean ur freskoa edaten dut.
17.- Haurrek alde egiten dutenean lasaigo mintzatuko gara
18.- Dendak irekitzen dituztenean erosiko dugu alkandora.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina