2017(e)ko otsailaren 7(a), asteartea

ariketa

DENBORAZKO ESALDIAK :

1- Irakaslea ateratzen da; jolasean hasten dira haurrak.
    Irakaslea ateratzen denean jolasean hasten dira haurrak.
2- Berandu da; taxia hartzen dut.
    Berandu denean, taxia hartzen dut.
3- Norbait agertzen da; zaunka egiten du zakurrak.
    Norbait agertzen denean, zaunka egiten du zakurrak.
4- Ehiztariak joaten dira; agertu dira txoriak.
    Ehiztariak joaten direnean, agertu dira txoriak.
5- Bilbora joaten naiz; Begoñarekin bazkaltzen dut.
    Bilbora joaten naizenean, Begoñarekin bazkaltzen dut.
6- Nagusia agertu zen; lanean hasi ziren denak.
    Nagusia agertzen zenean, lanean hasi ziren denak.
7- Italiara joan ziren; nazkatu arte jan zituzten makarroiak.
    Italiara joaten zirenean, nazkatu arte jan zituzten makarroiak.
8- Gaztea nintzen; gehiegi erretza nuen.
    Gaztea nintzen bitartea, gehiegi erretza nuen.
9- Parisa joan ginen; museo asko ikusi genituen.
    Parisa joaten ginenean, museo asko ikusi genituen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina