2016(e)ko urtarrilaren 29(a), ostirala

ADITZ ASPEKTUA:

-Etorri: ekintza burutua (perfecto)

  •  ni etorri naiz.

-Etortzen ekintza burutu gabean (imperfecto)
  • Ni egunero etortzen naiz.
  • Txikitan etortzen gabe.
-Etorriko
  •  bihar ez naiz klasea etorriko
Nahi                                                       Burutuan nahi izan
Behar       =          Izan                           Burutu nahi
Balio                                                     Gabea nahizaten
                                                              Geroa nahi izango

ZEHAR ESTILOA:

-Perpaus kompletiboa
-Zehar galdera.
  • Andreak esan du Taekwondo egiten duela.
  • Monica uste du konbibentzi ongi egon direla.
ZEHAR GALDERA:
  • Monika galdetu du zure urtebetzea noiz den.
  • Maiderrek gadetu du duen bali duen.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina