2016(e)ko otsailaren 6(a), larunbata

HIZTEGIA:

-Ikasleria: alumnado                                  -Tresneria: equipo
-Elurte: nevada                                          -Azterqueta: examen
-Harategi: carnicería                                  -Aldaketa: cambio
-Musikaldi: festival de música                  -Arrandegia: pescadería
-Erosketa: compra                                     -Amildegi: acantilado
-Zahartzaro: vejez                                     -Hitzaldi: conferencia
-Pagadi: hayedo                                        -Agerraldi: apariciones
-Izadi: naturaleza                                      -Eurite: lluvia
-Gazteria: juventud                                   -Aurtzaro: infancia


-Guk ikasleriak gara eta gero, euskarako azterketa bat egingo dugu.
-Nire herrian, atzo, elurte handi bat jaitsi egin du, baina orain euriten ari da.
-Arrotxapean, hiru harategiak eta arrandegi bat daude.
-Nire ahizpa, musikaldian dago eta gero, nirekin joango gara eskolako hitzaldi batera.
-Nire ama, erosketa egiten ari da.
-Izadi asko gustatzen zait, nire ustez pagadiak oso politak dira.
-Gazterietara, teknologia oso ona da.
-Zahartzaro aspergarria da.
-Nire tenisaren tresneria oso ona da, baina tenisako pista aldaketa handi behar du.
-Galiziako amildegiak zorragarriak dira.
-Lehen Ministro, agerraldi bat egin du gelan.
-Aurtzaro oso polita da.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina