2015(e)ko urtarrilaren 31(a), larunbata

ESKUTITZA:

Kaixo, Marta.
Zer Moduz Donostian? Guk pensatzen dugu, Donostiara joango gara. Nire lagunak eta ni Donostiako cinema joango gara, pelikula bat ikustera. Mesdez, utzi ahal diguzue zuen etxea?
Oso ongi pasatu dugu.
Musu bat, eta agur.

NOLA IRITSI

Guk, bidaia bat egingo Donostiarako.
Autobusa zortziak eta laurdenetan abiatuko da.
 Ordu bat, kostako zaigu.

OSTIRALA

Gu pensatzen, gaizero erosi joan nahi, gero jatetxen eta Italiano joango gara jan egin.
Arratsaldeko joango gara pelikula bat ikustera eta da:

Dixie eta matxinada zonbia











Pelikula hau trata sobre: Dixieri eskolan lehendabizikoz gauzak ondo doazenean
 bere aspaldiko lagun zonbiak Isis eta Gonner agertzen dira berri txarrekin: Nigreda gaiztoa hilkorren 
kontrako zonbien matxinada bat prestatzen ari da. Mundua konkistatzea du helburu. 
Azoth magikoaren eramaile bezala, Dixiek bakarrik gelditu dezake, baina zonbi eta hilkorren arteko borrokoan, noren alde egingo du Dixiek?

Prezio hauek 11,00 euros, kostatuko zaigu.

LARUNBAT:

Guk pensatzen dut, goizero igeldo mendiko jolas parkera joan zen. Gero, Aquarium(Palacio del mar de Donostia/San Sebastian), eta oso onda pasatu dut.
Arratsaldeta, zientzi museoan eta museo San Telmo joango gara, ikusi dut.
Gero, Gipuzkoa Plazako beltxarga eta ahateak ikustera eta izozkia jan joan zen.
Gabon Txuri-Urdina izoiz jauregian patinatzean joango gara, oso pasa.

DONOSTIA-PAMPLONARAINE:

Guk bidaia bat egin Pamplona.
Autobusa, zortziak eta laurdenetan abiatuko da.
Ordu bat kostatuko zaigu.





POR: NORA OCARIZ Y MIREYA GÁRATE 


















iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina